loading...
شطحه
hesam بازدید : 122 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (2)

شب،دوباره یادت و سیگارم...

ظلمت شب در چشمانت و گیتارم

ببین چگونه شکستی غرور دلم و تنم

اشکانت را پاک کن ببین:این منم

خورشید جنوب جسمم غروب کرد و ...

این(هزارمین همیشه و تا ابدی)که اشک چشمم رفت و روب کرد و ...

شیرین من!با فندکی از بیستون خاکسترم کردی

شکوه از تو میبرم که در عشقمان فریبنده و سردی

وقتی شیرین مست مجنون و فرهاد آواره است

وقتی لیلی در قصه و ژولیت از جمع بد کاران به اسم آوازه است

وقتی دستان آرش دنبال کامجویی از تهمینه است

تمام حواست پی نامی مدفون شده در سینه است...

من از دیدگانت بم میشوم

از نخلی خشک تا...هر روز خم تر و خم می شوم

مثل بوی ترش الکل سیب،در تو،حوا،محوتر و کم می شوم

و از رطبی به یادت دم و بازدم می شوم

ایمیل زدم به غم از امشب تنهام

مرا در من بمک،از سیاهی و دردهام

چرک زیر ناخون کسیم،پشت پنجره در غروب خورشید

پرده کشیده شد .... خونی روی دیوار پاشید

 

 

محمد صدیقی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد صديقى در تاریخ 1392/01/08 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

على جان،دوست عزيزم كه نميدونم ميشناسمت يانه،شايد هم بشناسمت،والا حقيقتش من فقط ميخوام بنويسم،هدف اصليم اينه و بس،حالا اكه كسى دوست نداره اين مدل شعرها رو،خوب انتقاد كنه،شايد تو شعرهاى بعدى انتقادش رو دخيل كردم،قبول دارم كه واقعا كارم افتضاحه،اما تمام سعيم رو واس بيشرفت ميكنم
دوست دارت محمد صديقى
پاسخ : محمد تو بنویس،خیلیم خوووووب

این نظر توسط ali.s در تاریخ 1391/12/30 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

محمد این چرندیات چیه می نویسی؟؟؟؟
تو هم که ما رو ....
با این چرندیاتت
می خوای شعر بنویسی مثل آدم بنویس
نه!!!تو شاعر نمیشی
بیا گناباد خودم درستت میکنم
پاسخ : ali jan in mohamado azyat nekon,beza benvise sar garm bashe شکلک ama karesh bad nis ke


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 603
  • بازدید کلی : 5,228