loading...
شطحه
zandiq بازدید : 127 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (4)

دوباره خستگی،دوباره غصه،ماتم

دوباره حس پوچ شدن و قصه ی یک غم

دوباره فحش کشیدن زیروبم دنیا

ودوباره غرق شدن توی یک رویا

همش دوباره دوباره تموم شد رسیدیم آخرخط

تمام خوشی هارو خلاصه کردیم توی یه خط

زندگیم محدودشد توی دود سیگارم

این حلقه هارو بایداززندگیم بردارم

هرکام که میزنم چندحلقه ای باید

به در آید،که به غم بیفزاید

خسته ام.....!ازاین که می چرخم،دورخودچون دود

هی مرا می خورد هرآنچه ازاوبود

حلقه کمرنگ می شود،چون نقش من درراه

وسپس ناپدید می گردد،ناگاه،ناخواه

همچون رفتن یاد من از اذهان

این شعر،این زندگی،بس است،پایان!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمین در تاریخ 1392/06/26 و 21:20 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود

این نظر توسط ارزو در تاریخ 1392/01/29 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ و پر محتوا!
ممنونم از شما!
پاسخ : خواهش،ممنون از وقتتون که می زارین شکلک

این نظر توسط محمد صديقى در تاریخ 1392/01/08 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

به خدا واس بار صدم خوندم،ديونه شدم،بس كه قشنكه
پاسخ : فدات عزیزم من چند وقت مشکل داشتم شرمنده

این نظر توسط محمد صديقى در تاریخ 1391/12/29 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

درود
عضو شدم،تأييدم كنم
لينكت كردم،دوست داشتى لينك كن
پاسخ : عزیزی،خوشحال شدم
فدات


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 611
  • بازدید کلی : 5,236