loading...
شطحه
zandiq بازدید : 113 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (3)

یک شبی خواستم تورا دیــــــــدن کنم

تا ز چشمـــــانت غزل چیــــــــدن کنم

آن زمان که حاضــــرم در بســــــــترت

جامه ای پاکیزه پوشــــــــــــــیدن کنم

از برای تحفـــــــــه هــــــم در پیش تو

آن سه شاخه گل مریـم را نگاریدن کنم

هر کجا رفتم میان عاشـــــــــــــــقـان

از تو و از عشـــــــــــــق پرسیدن کنم

با تو رنــــــــــــــــــدانه نطر بازی کنم

باره ای هم از تو بوسیـــــــــــدن کنم

با تمام سختـــــی اش وقت فصـــــال

بر سرت نقل هــا پاشیــــــــــدن کنم

بعــــد آن هم با همان اندوه خـــــاص

بر نگاهــــت خیره خندیــــــــدن کنم

بر تمام عــاشقـــــانت یک تنـــــــــه

انچنین مکتــــوب شـــــــوریدن کنـم

دگر وقت آن شد که در خـــــــــاطرت

جرئه ای سیـــــگار نوشیـــــدن کنم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد صدیقی در تاریخ 1392/07/06 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

زیبا بود شاعر
زیبا
پاسخ : کم کاری نکن من نمیرسم بیام تو کار بزار پسر

این نظر توسط raha در تاریخ 1392/04/25 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط زندیق در تاریخ 1392/04/20 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

بر تمام عــاشقـــــانت یک تنـــــــــه

انچنین مکتــــوب شـــــــوریدن کنـم

عالی بود مثل شب اولی که شنیدمش
پاسخ : می خوامت عزیزم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 598
  • بازدید کلی : 5,223