loading...
شطحه

دل

zandiq بازدید : 125 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (6)

تمام خاطرات تو،در تاریکی چشمم

آری سزاواز تو نیست،این قطرات اشکم

هرقطره که آمد به چشم،گفتم تو ناله میکنی

نگفته ام به خود که تو،هی رقص باله میکنی

ای باغبان من چرا تبر به ریشه می زنی؟

تو خواهان بره ای یا شیر بیشه میزنی؟

من مست گشته ام ز تو،مشروب می خواهم چکار

با نت چشمانت یریز،با دل میزنم ستار

این قصه را شنیده ای غم هم کلام عاشق است؟

لیلی عشوه می کند،گویا ز مجنون فارغ است؟

آری برای تو فقط،هر سطر این شعر قصه ایست

اما برای من تمام،آتشفشان غصه ایست

ای عشق دیرینم چرا؟تو گشتی از راهم جدا!

حتما تقدیرم نبود!آری خدا؟آری خدا؟

این تن هزاران تکه شد باز تبرت را تیز کن

آنقدر بزن بر روی دل،آن را به شدت ریز کن

این شعر به سان پدرم،ترکش و تیر خورده است

حالا به شعرم بنگر،ببین،دل من مرده است!

....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط M.R در تاریخ 1392/04/05 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا میگم فوق العــــــــــــــــــــــاده بود خیلی خیلی...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
مخصوصا بیت اخرش...
خدا قوت هم کلاسی...ان شالله همیشه موفق باشینشکلک
پاسخ : ممنون دوست عزیز شمام همینطور شکلک

این نظر توسط محمد صدیقی(سراب) در تاریخ 1392/02/30 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

یه کار که پست مدرن بودن ازش می باره


هرقطره که آمد به چشم،گفتم تو ناله میکنی

نگفته ام به خود که تو،هی رقص باله میکنی

......
من مست گشته ام ز تو،مشروب می خواهم چکار

با نت چشمانت یریز،با دل میزنم ستار

فضای سنتی رو با فضای مدرن خوب قاطی کردی
آدم یه حسی بین این دو فضا میگیره
یه عاشق در دنیای مدرن با افکار سنتی
پاسخ : ممنون محمد جان شکلک

این نظر توسط پارسا در تاریخ 1392/02/28 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابت شعر قشنگتون
پاسخ : خواهش می کنم و مرسی از شما

این نظر توسط الهه در تاریخ 1392/02/28 و 22:05 دقیقه ارسال شده است

شعر خیلی قشنگیه
ممنون
پاسخ : ممنونم شکلک لطف دارین

این نظر توسط آرزو در تاریخ 1392/02/26 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

خیلیییییی قشنگ و عالی مخصوصا اون دو بیت رو خیلی دوست دارم.
"این قصه را شنیده ای غم هم کلام عاشق است؟
لیلی عشوه میکند،گویا زمجنون فازغ است؟
آری برای تو فقط هر سطر این شعر قصه ایست
اما برای من تمام اتشفشان غصه ایست"
پاسخ : ممنون لطف دارین شما شکلک

این نظر توسط زندیق در تاریخ 1392/02/25 و 16:43 دقیقه ارسال شده است

shifteye beyte akharesham
پاسخ : etefaqan dadash oon beyto dashtam minveshtam bem goft oonam badjoor shiftate شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 613
  • بازدید کلی : 5,238